Planerar och planerar

Go' kväll allihopa!

har avslutat mitt arbetspass för dagen och inväntar en ledig tisdag, så niice! försöker sätta sista pusselbitarna på plats innan läggdags, bland annat att åka in på ett gympass imorgon, men innan det hinna med att inhandla ett och annat, därefter hoppas jag verkligen att Erika kan komma på besök för lite kvällsmys. Precis så ska en ledig dag vara - träning, shopping & kärlek ;)

föör.. nu ska vi se här... 3-4 år sedan(?) bestämde jag mig för att jag ville åka och utbilda mig till bartender i Gran Canaria (vilket aldrig hände). Skulle blivit det första jag gjorde när jag satte ut foten i det vilda efter gymnasiet, men istället hamna jag i vården (helt oplanerat) MEN äntligen har jag bestämt mig för att faktiskt ta tag i det jag verkligen vill göra! det var trots allt därför jag inte pluggade vidare på en gång.. jag skulle ju ut i världen! och än så länge är det en vecka i Kreta och en månad i Filippinerna, men nu ska det bära av till Filippinerna igen. men sen tänkte ju jag börja plugga?!! kan låta fel och orimligt, men pluggandet får faktiskt vänta, jag vet (nästan) vad jag ska plugga och jag vet framförallt vad jag ska och vill jobba med (ett evigt projekt - släpper bomben lite senare, vill suga lite på karamellen först och njuta av folkets nyfikenhet, men sanningen är att jag inte vill få kritik eller någon som spräcker min dröm innan jag ens fått kött på benen själv).

Här kommer planen:



Så fruktansvärt taggat, enda som återstår nu är haaaard work!
får fortsätta planeringen imorgon, nu blir det snabbdusch och läggdags med sovmorgon, awsome!
have a good night sleep party people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar