Head up high with the nose in the sky

Hallå hallå!
Va så länge sen jag var ledig en helgdag så jag har nästan glömt bort hur det känns. Lite skumt.. Igår blev det utgång för mig och Mariiah på BJ, avdlutade senare på terassen. Blev en bra och rolig kväll. Adam var med och dansade och fick leka både säkerhets vakt och pojkvän åt mig och syrran, hahaha! Så sjukt skön kille, stor guldstjärna till honom och framförallt för att han vågar dansa!! Men om några veckor flyttar våran sköna norrlänning till baka till Happaranda eller vart han nu kom ifrån... :(

Blev en bakis dag med en massa vampire diarys och saft. Som tur är inträffar kvällar som igår bara en gång i månaden haha, skulle inte klara av mer! Blir allt för ofta spårade kvällar med Mariiah!

Träffade lite folk som jag inte sett på länge igår med, tror de flesta var ute och levde rövare. ;)

Men ny blir det bog sängen för mig och så håller vi tummarna för att kag orkar ta mig till gymmet imorgon, nattinatt

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hittade din blogg när jag googlade på lite om Kreta och Hersonissos. Jag funderar på att åka dit nu i augusti med några tjejkompisar och jag såg att du bott på det hotell som vi funderar på att boka! Så jag tänkte ställa några frågor till dig ;)

    Var hotellet bra? Är det mycket partyyy i Hersonissos? Hur är stranden?

    /Emilia

    SvaraRadera