Gårdagen kan man ju också skratta åt...

Hellöj..
skjut mig asså, ibland kan jag tycka att det skulle krävas ett alkolås på mig själv, på min mobil och på mycket annat i min närhet :)
Felicia, jag och Erika drog oss till Williams, kom knappt in innan jag blev portad.. en månad. sak samma, sånt som händer :) drog vidare till terassen.. tycker hela kvällen va ganska kort ändå, men tydligen en av de längsta jag upplevt. hittade massvis med svartpeppar påsar i min väska så antagligen va jag på McD och åt. minns att vi missade tåget och vandra omkring på stan, fick skjuts av massa taxibilar (gratis) runt runt runt i stan. inte helt fel alla gånger :)

ja finns inte mycket att säga om kvällen, mer än att den va ganska kaotisk, men de va en helt grym kväll ändå :) sovit hela dagen, tänkte titta på film nu jag och imorgon ska jag slappa för jag ska jobba hela eviga veckan ... blev för övrigt nyktert idag, satt hemma hos Micke, kolla på film och käkade mat, rätt slappt, skit skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar