AP och utbildning

Tjooo!
nu är jag tillbaka ifrån huvudstaden. sprang omkring på centralen och försökte hitta min älskade syster. "kom till hålet" ajjemen, hålet hittar man ju till, hahah tror jag aldrig tittat uppåt när jag gått på centralen där. alltid fått springa eller gått rakt fram utan att kolla runt. men hittade det där "hålet" tillslut haha :) jag skulle tydligen från perrongen upp fast att alla trappor gick ner, vet inte hur människorna tänkte där, men men :) käkade på burgerking 2 gånger idag till och med.. men men, aja, jag hade iaf en jävligt grym utbildning. lärde mig massvis som är bra att tänka på för att byga upp denna buiness som jag nu håller på med :) och ja, det kommer att gå oavsätt om folk tycker man e lite galen och hellre tittar på :) haha, åååh längtar verkligen till 12 maj, då ska vi ha nästa "stor möte" kommer bliiii helt sinnes. ska käka god mat, träffa Stefan och massa annat gött. finns det någonting bättre eller?

nåja, imorgon inväntar det kanske jobb, träffa Davod mot kvällen och sedan blir det Williams, vi kommer ha så galet kul imorgon så det finns inte :D aja, vi hörs puss på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar