Fredag den 13e

Hejsan hoppas snyggingar!
igår blev det en lugn dag efter att jag jobbat. slappade, städare och bara tog hand om mig själv. drog igång ett skumm bad och hade hårinpackning och ja ni vet. allt för att man skulle bli så felfri som möjligt. självklart skolla jag tungan när jag drack mitt alldeles för varma te i mitt jätte varma badkarl. sen var det för varmt och bada så jag tror jag höll på att koka bort. gick upp och insåg att klockan bara var 8... tänkte egentligen dra hem till Ove och bara fördriva tid, men vi kom fram till det 10 min för sent så jag hann inte springa till tåget. skulle inte vart inne förns kockan närma sig 12 annars. onödigt :) fick också reda på att denna människa som "fått mitt nummer av Ove" egentligen "snott mitt nummer av Ove" satte, I got a stalker, håhåhå.

idag har jag sovit för länge så mitt huvud hänger inte med riktigt, men det ska väll lösas. ska åka in till stan snart och förbereda inför att fira Harald på saluhallen!!! Erika och André ska självklart vara med och förfesta, men efter förra helgens bradaver så kommer de antagligen sitta på en pubb där jag ska leva rövare på efterfesten!! hähähäh, mycket ska dom stå ut med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar