12 April 2012

Tjenare! då var det 12e April för 2012e gången dåe... fick jobba idag, borde varit överlycklig över att tjäna pengar men om ni bara visste hur opepp jag var på att åka. mitt liv kändes verkligen meningslöst. "nu åker jag och spenderar 7 timmar av mitt liv på jobbet". om ni bara visste vad jag istället hade kunnat göra istället för att sitta på jobbet!! men en vacker dag mina vänner ska jag tjäna pengar på att rulla tummarna! skrattar bäst som skrattar sist, för jag vet att många som läser det här kommer tro att jag är hjärndöd, men tro ni så, för jag kanske vet någonting som inte ni vet ;)

i vilket fall.. som om 7 timmar skulle kännas värdelöst kan jag ju hurra för mina 8 kommande imorgon. böööhö... inte för att jag tycker att det är tråkigt att jobba, jag anser bara att jag vill leeva mitt jävla liv! därför funderar jag på att inte studera vidare.. för det kommer ta yttligare kanske 5 år av mitt liv.. och efter det har jag med största sannorlikhet fortfarande inte lyckats få en fast tjänst och utan fast tjänst kommer jag inte kunnat flytta hemmifrån till en egen lya men om 10 år har jag säkert fått en hyreslägenhet, gött! näe.. kanske får skaffa mig en karl som jag kan flytta in hos, löser iaf ett av mina 3 miljarder andra återstående probläm :)

ursäkta  mig för att vara bitter på livet... i helgen iaf kommer dte blii dunder och brak!! håhåhåh vad jag längtar :D
fredag blir det säkert williams med Erika och på lördag ska jag släpa arslet till saluhallen för första gången! wooop wooop, sen blir det troligen "efterfest" i Rosensberg. men den får vi se med :) kan ju sluta upp vartsom helst egentligen, höhöhö. nej nej puss påer!

2 kommentarer: