Påskpartey

Tjenixen!

woooop woooop vilken jävla dunder påsk det har varit! GLAD PÅSK i efterskott mina goá vänner :)
börjar min berättelse från i onsdags, jag och Erika bestämde oss för att dra en öl i stan, skulle eventuellt träffa på Anders och ligan men de va waay to lata för att umgås med oss, bad mistake från dreas sida! hursom, vi satte oss på stationen och där sitter en glad chilenare som vi bara måste ta bild med! hipp som happ satt plötsligt 2 galna filippinare, som just då var laagom uppblåsta på Palermo tillsammans med den här chilenaren, stackarn som fick stå ut med oss, håhhå!! blev en trevlig kväll iaf :)

torsdagen, vad ska man säga? WOW! Erika och jag gjorde stan! komplimanger från höger och vänster, pondus och det bara osade självförtroende från oss! kände oss verkligen skit snygga, vilket vi var :)
satte oss på Williams tillsammans med Anders &co. träffade på Per, Philip och några andra människor där med. drog en sväng till Palermo men där sög det så vi drog tillbaka. killarna tyckte att vi skulle stanna på efterfest, någonting som aldrig blev av så vi stack ner på stan i ren frustration. köpte kebab och flirtade in oss på en efterfest i Årsta, vad hände där? löste sig jävligt bra det där ;)

utan sömn åkte vi hem till mig och hillade, heeelt jävla döda. fosterställning, mat och cartoon network på TV, klockrent! sedan ringer det på telefonen och då var det dags igen, drog på oss partykläderna och stormade in på redroom. helskön kväll och jag hade absolut ingen tid att passa :) Däremot var Erika tvungen att springa till tåget, men blev tvungen att missa den för att hon hade min plånbok. hähä... men den natten fick lösa sig den med ;)

lördagen kom min älskade Emma och hälsade på, har inte träffat henne på år! så vi snackade en massa massa skit och umgicks tillsammans. käkade god mat och drog in till Terassen för en cider och sedan vidare mot Stockholm city, stureplan, Laroys och ja tror det andra stället hette Lobbyn. minns inte mycket efter den tequilan, men vi fakkade ur på dansgolvet senare fick jag höra. jagade på stationen och jag drog mig tillsammans med Erika till Rosensberg. nu lät den där kvällen jääävligt nice, men den började kaotiskt, drama drama drama! men men, vi skrattar bort det där nu ;)


en ren röjj helg, och nu är jag slut som människa. kom nyligen hem från Ylva i Gävle. sov där i natt och hade mys pys, kollade på premiären utav Alcatraz, huuuur jävla bra som helst :) inatt blir det att sova ut! börjar bli lite sjuk, så måste ta en dunderkur av sunset inatt. Puss på er :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar