WANTED

jag ska börja med att erkänna att jag faktiskt INTE någonsin velat ha en Iphone tidigare, men jag kan ha ändrat mig.... kollade in 4s och jag föll som en sten.. enda problemet jag har just nu är "kan jag verkligen hantera en Iphone" Svaret är fortfarande nej.. men aknske om jag funderar ett tag till så blir det ett kanske och därefter ett ja. för jag veeeet hur klumpig jag är och tappar jag den där mobilen i golvet kommer den inte vara så hel, aiiight? asså Siri verkade ju helgrymt, fan vad jag ska leka med det! åh... så fort jag kommer hem från Filippinerna så ska jag köpa mig en sånhär på netonnet, verkade som att priset va lägst där. juste har jag berättat det? jag drar ju till Filippinerna den 27e!!!!! GAAALET or what? :D kommer bli så fucking nice, menar ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar