Tagga till inför spel

Tjenare tjenare! läge då? Själv mår jag suveränt! ligger och kollar på House just nu. sen kom ju spel reklamen och jag sitter nog 9 gånger av 10 och galer till den där jävla låten varje gång den kommer, haha! justää, jag gjorde kalops idag, så sjuuuuukt gott! syrran gjorde det för någon vecka sedan och det va så jävla gott att jag bara var tvungen att laga till det jag med. Bjöd över Sara som faktiskt kommit hem från London, niiiice! så vi kollade på b la djungelboken och kjejsarens nya stil. jag drar ju till Filippinerna om knappt 2 veckor. så nu tänkte jag ladda upp med svensk husmanskost varje dag. imorgon kanske det bjuds på köttbullar och potatismos kanske? haha. Ska försöka träffa så många jag känner som möjligt innan jag drar till varmare länder, ska även tjaaata på Sara att beställa en resa till Filippinerna, tror jag har na på kroken ;) kommer bli så kanon kul om hon följer med. tänka er det här va.. jag har en dejt i helgen, troligen har jag det iaf, håhåhå! Nu håller vi alla tummar för att mitt jobb ringer imorgon och säger att det behövs personal, annars åker jag fan till Uppsala och jobbar, behöver pengarna....!!! seeen tror jag att jag har en lösning för mina problem med lägenheten, meen det tar vi när jag kommit hem! poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar