tvåtusentooooolv!

KAN NI FÖRSTÅ ATT DET ÄR FREAKING 2012?!?!?!?!?!
Gaaaaaaaaaaalet, herre min radar!... Jobbade nyårafton (ehee?), fick sluta lite tidigare och drog hem och rev nog ner hela lägenheten medan jag fixade mig. åkte med Erika och Viktoria till Stenhagen där vi festade med bland annaat Vicente, Hardi, Dani M, Roberto och Gustav, va massa andra människor där, men minns inte alla namn (my bad). hade planerat heeeeeela långa 2011 att JAG ska ta mig till slottet på 12slaget, tror ni jag kom dit i år eller??.. nä... fick parta i Stenhagen hela nyår. inte för att jag ska klaga, lätt mitt bästa nyår hittils. :)
däremot skulle jag jobba 8 på morgonen.... satte.. även om det sista jag ville va att dra där ifrån så åkte jag runt 6 på morgonen dirrekt hem och käka för att sedan bege mig till jobbet. så sjuuuukt trött. kunde inte hålla mig vaken en sekund. men vad gör man inte för pengarna va??... tittade på klockan när den va 09.00 och insåg att jag hade hela långa 12 timmar kvar på mitt arbetpass...

nej nu tänkte jag ringa Erika, ger er bilder senare eftersom att jag inte hade kamera och lät Erika och Viktoria ta alla bilder :) hihi BOOOSIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar