1000

Tjooo!
detta är inlägg nr 1000, hehe nice huh? Tänkte ladda upp lite bilder från juldagsnatten, hade en riiiiiktigt rolig kväll med gänget :) drog på en ganska lam efterfest, men slutade bra iaf och det är det som är huvudsaken. jobbade dirrekt dagen efter.. ja ni kan ju tänka er hur jag mådde hela den dagen... trodde jag va döende fan!




Idag va jag brudarna på stan. hade sjukt mysigt, Gick åch käka med Andréa på BK och bytte några ord (som vanligt) alltid en massa bullshit, pojksnack, sex, vansinne och andra helt okloka ideer, hehe. Sen kom också Erika, så sprang omkring med Viktoria och en annan tjej, som jag tyvärr inte minns vad hon hette. Kan ha hetat Sandra :) däremot kan ju jag konstatera att rean SUGER! köpte ingenting från rean utan körde på det nya sortimentet för att det inte fanns nått snyggt.. irriterande! blev:
- en brun skinn jacka
- ett par nya skor
- en röd kappa
- nyårsklänning
- en stickad koffa
sååå nöjd med allt jag köpt :) nu har jag planerat att få mig lite sömn, blev inte så mycket sova i natt asså. somna kanske runt 4-5 tiden och vakna runt 10 tiden kanske? skulle behöva sova fram till 3 tiden på dagen känner ja hahaha, äckta lat. men dumt att klaga, får lägga mig tidigt idag istället :) en helt perfekt ledig torsdag! när det blir så här trevliga dagar är det fan roligt att vara ledig. behövde verkligen den här dagen! Tack mina söta vänner <3

Jag och Andréa hitta skönaste tröjjerna, hahaha
God natt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar