Love is in da air

Heeeej heeeej! :)
åh, hade skönaste samtalet med min lövly Andréa, åååh den bruden kan verkligen skruva till mina lösa skruvar. jobbade idag (ovanligt?) va fullt hå hela dagen och de va så sjukt skönt! hann inte sitta ner en enda gång, ingen rast heller för den delen, I said whoooot?! men men, mer betalt för det man gör, håhåhåhåhå!

Right now sitter jag på sängkanten och kolla på "grabben i graven bredvid", man kanske skulle ta och bli biblotikarie och gifta sig med en bonde, minns inte vem jag snacka med men någon var det och då kom vi fram till att jag skulle skaffa mig en liten ladugård och ragga dit lite snygga killar. eller ska man vara med i "enssam mamma söker kanske"?

Alexander är ju på G menar ja ;)
åh nyår snart ni vet... ma gooood, va ska jag göra? :S hunney lämnar mig i Uppsala UTAN nyårs kyss, vilket svin! ska stämma människan... ;) neeej då, får bli en "start på det nya året kyss" istället. hihi myyyysigt. still no lägenhet :/ börjar nästan fundera på att skaffa en 3a... såg ut att hitta jävligt fina på kvarngärdet, men det är ju hyran som spökar. men det löser sig. Andréa och jag disskuterade att hyra en 5a, dela med 2 andra galningar. kan ju bli fett! Ja ni kan ju tänka er festerna, både för, efter och huvudfesterna! GALET! meeen, hur blev det med privat livet där då? näe... äh, det löser sig :)
ska på stan med Erika imorgon. kommer bli så mys! blir nog en fika med Andrea senare också. fullt med bullshit, sånt är vi bra på ;) ska in i duschen nu och fortsätta dunka till "no stress". here it comes:
POSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar