Back from heaven

Heeeeej pussgurkor där!
saknat min obefintliga uppdatering? borde jag få ett slut på latmasken i mig? hehe, ehmm... ja.
grejen är att jag hade en liten data pause på 3 veckor, garanterat de skönaste veckorna i mitt liv! har ni någon aning om hur skönt det är att inte veta vad någon annan gör? och hur mycket mer det finns att berätta och prata om när ingen läst ditt livs historia på facebook. ärligt talat, I'm back to old school!

förövrigt då... har fan inte hänt så mycket. har partat en del och lärt känna nya människor, sjuuukt trevliga människor faktiskt, men vi är under smekmånadsperioden just nu, eller den börjar snarare ta slut så snart kommer det infinna sig en liten svartsjuke/misstanke/gräl -period. men så snart den är över så kommer allt rulla som på räls, bara att bita sig i tungan och stå ut, eller vad säger man ? ;)

är fortfaande på jakt efter lägenhet i Uppsala, så om någon vet om någon hyresvärd, kanske privat? så skulle det vara huuuur bra som hälst om ni kunde kontakta mig och ge lite förslag! förhoppningsvis har jag en lägenhet snart och då kommer ALLA mina problem att lösa sig sagta men säker, och för det andra: "jag får alltid som jag vill i slutändan", satt... håll hårt i hatten för även om jag kommer få vänta ett år, 2 år, ja kanske till och med 10 år.. nej förresten jag väntar fan max tills jag e 25 sen tar jag nog min näst bästa kärlek i livet. Yes ni hörde rätt. Sofié got a new crush. Sen om vi ska se det som nått possitivt är en helt annan femma, det är förjävligt! det är tammefan inte någonting som stämmer i skallen på mig!!! har nyss tagit mig igenom 2 månaders perioden, nu inväntar 1½ år innan jag vet om de e äckta eller bara bra.

nu ska jag lägga mig, C YA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar