What goes around comes around

Tjo babe!
Hittat skönaste låten, kan inte sluta lyssna!!!! Lyssnade på den  i Davods bil till å från Götet, har jag ens sagt att jag drog till Göteborg i helgen? sak samma, jag va där och jade hade en grym lördag! åkte fredag natt. Kombinationen sömnpiller/åksjuktablett resulterade i 6 timmars sömn non stop! hade tydligen sparkat Davod så han höll på att köra ihjäl oss, men dont blame me, I was sleeping ;) åkte till Patrik och Cissi och gjorde oss i ordning innan vi drog till det möte som vi skulle på.
Hade en mysig dag och lyssna till inspirerande ord by: Markus Dahlgren och en andra massa människor. begav oss ganska snart hemmåt och jag höll mig vaken hela bilresan faktiskt! fick även köra nästan halva vägen mitt i natten. min första långturskörning mitt i natten :) 25 mil ungefär, men det gick bra!
nu hade jag planerat att dra till jobbet, så jag lämnar er med en GRYM låt  med skönaste basen.

1 kommentar: