Skare va, så skare fan vara ordentligt!

Tjenare tjenare!
wow vilken helg! helt sjuk, men fan vad rolig den har vart. Fredag blev det filmmys med Hanna, igår blev det Terassen med Manang & Victor. Eftersom att det alltid måste hända någonting dåligt under min och Mariiahs utgångar så va ju kameran tvungen att bli borttappad denna gång. förjävligt, alla bilder från kvällen skulle jag velat sett nu! Träffade även på 2 arbetskolegor som jag också drog på "efter fest" med, vet inte ens om man kan kallare det. Blev rejält påkommen när jag vandrade mot Gillet imorse, försökte leta efter Mariiah & Davod, som "skulle vara på Gillet" men så dyker Victor upp och frågar mig om de va hemma för att de inte va på Gillet, kommer väll få höra både det ena och det andra ett tag fram över. Jobbade fram till 22 och nu är jag bara helt slut! måste vakna tidigt imorgon och ringa Wesslandia och fråga vilken tid jag börjar imorgo.. höhö.. va kul....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar