I'm gonna keep on giving you my love

Goddag! Vaknade nyss, så sjukt skönt att få sova ut! går trodde jag att jag var ledig, men icke.. jobbet ringde 20 i 8 och frågade vart jag var. eheee.... lagom slut. hade så sjukt svårt att se vägen de sista 2 km när ja körde hem. sov en stund, sen träffa jag Erika, vi åkte och träffa Ralle och Joel. vart trevligt, chillade bara.
Men idag är jag ledig iaf! det var perfekt ända fram tillls jag vakna... jag är helt deppig.. förstår inte vad som händer. jag typ försöker ljuga för mig själv för att få mig själv att må bra, det funkade men idag går det inte!!! så jag måste helt enkelt bara träffa någon idag, om jag är hemma och bara sover kommer jag nog ALDRIG ta mig upp ur den här sängen om inte personen jag tänker på hör av sig... hatar att gå in i väggen så här, men jag saknar honom, och han vet inte ens om det! kanske får jag träffa honom i helgen... allt va så mycket bättre förr... jag kunde träffa honom exakt när jag ville, vi kunde stå ute och snacka i flera timmar, vi cykla tillsammans och styrde upp helgerna, sen slutade allt och levde egna liv.. nu snackar vi inte med varandra och det är så sjuuuuukt tråkigt... så vill jag INTE ha det, måste komma på en lösning på mitt problem! såå... hmm.. heltenkelt det jag får sysselsätta mig med idag. nu ska jag käka! hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar