mamma I'm in love with a criminal

Hej hej hej! Har nyligen sdtorstädat mitt rum, va på tiden att jag tog mig i kragen ;P Väntar på att Erika ska dyka upp så att vi kan snacka lite skit och mysa, as usual. Jobbade på Wesslandia idag, kanske ni visste? skiiiit kul, vilka idioter jag jobbar med asså, hahahaha!!!! på ett bra sätt, nej sprang omkring med roliga mössor och brillor och både skrämde och drev med alla som gick förbi, mycket skratt :) sen satt jag och spelade bingo med gamlingarna, jag menar... men de va kul iallafall, fick se lite kärlek på jobbet och ni vet... såntdär som bara e gulligt att titta på, får ju inte se kärlek på hemtjänsten menar ja... lite trisst, we need more love in the air! ska tilbringa en heldag på kontoret imorgon, någon slags utbildning, jag vet inte vad? nått som jag skulle gått på för flera månader sen, men som jag måste gå på nu iaf, funkar för mig! får betalt iaf, haha! & måste bara säga att våra boenden är bara sååå sköna, så sjukt gulliga, jobba några år där lär ju garanterat ge mig 6-pack så som jag skrattar :)

   äger inga bilder, så ni får nöja er med en baby me <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar