Introduktionsdag

Hallihallå!
huh, nyligen hemkommen! så skööönt. lite trött idag, tydligen har det brunnit hemma hos grannen i natt.. mamma väckte mig vid halv 1, sjukt groggy springer jag ut, kikar genom fönstret och utbryter "väck mig när det börjar brinna här också..." fan dör ja så dör ja. va så jävla trött så visste nog inte ens vad jag svammla om, men det va nog ingenting farligt mer än lite rök. lovar att grannen somnade med en stekpanna på plattan som han/hon glömde stänga av. shit happens sometimes :) känner att den här kursen är någonting jag skulle behövt för 6  månader sen innan jag börja! men men, fick lite mer kött på benen när det gällde förflyttning, bra det iaf. ska jobba dubbelpass imorgon, lagom tråkigt sådär, men va gör man inte om man är tidprostituerad? borde kräva mer i timlön, fast kanske kan snacka lite med kommunen ang lönen på det jobbet, ska ju sluta på hemtjänsten till vintern vilketfall. nej lite mat nu kanske :) Poss då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar