HALLÖJ!

Men herre min gode gud, jag är lessen! förlåt för en helusel uppdatering utav mitt liv, men det händer liiiiite för mycket för att jag ska ha tid åt mig själv ens. jätte tråkigt. hinner inte med ett dugg. står mellan 2 arbeten, måste hinna umgås med mina vänner och ja, sen är jag ganska lat å ;) Men jag lever! grävde ner mig ett tag i allt för mycket kännslor och tankar, men som tur é har Ultimate survival lärt mig hur man tar sig ur kvicksand. Få inte panik, gör så små rörelser som möjligt och dra i allt runt omkring dig för att komma upp. Så det är lite så jag ligger till just nu. Så det som skett de senaste veckodagarna är någonting vi bara kan stryka och glömma bort, för nu rullar jag en ny kula :) jag vet jag är självisk. Nu iaf ska jag försöka att få i mig lite mat, efter det ska jag kolla lite på TV och sen sova. ska jobba på hemtjänsten imorgon... döööh, blir säkert skit kul, lite opepp bara för att kliva upp 05.00 imorgon!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar