Skojjarru??

Nääääe? börjar 07.00 imorgon, ska jobba på wesslandia, so jag ite gjort på ett tag. haft fullt upp med mitt hemtjänsten :) typiskt mig att få beslutsågren när det väl börjar närma sig mot sitt slut... Tänker jobba kvar så länge det inte finns någon snö, men alla e så trevliga där, så ma vill inte sluta ju! inte alltid lätt att heta Sofié må jag säga :) hur som hälst, jag ska jobba MYCKE närmre än uppsala, men ska sitta på en jävla buss i 40 min, tror ni jag fick längre sovmorgon då?? NEJ! måste upp fucking 5 på morgon iaf, hur kul lät de på en skala? jobbar bara till 14 imorgon, eftersom att jag ska gå dubbel, perfectomo eftersom att jag måste be dem boka in lite mer pass. dags att börja plugga på lite mer Kyäni också, men känns som att det inte finns så mycket tid till det... hur som hälst, det löser sig alltid i slutändan för mig ;) man ska tänka lååångsiktigt. försöker helatiden hålla mig uppdaterad, men men. man måste få tid till att slappna av också, jag är ingen arbetsnarkoman, utan jag behöver lite space för att kunna göra annat också. but that's life huh? bye bye beauty's. lär bli läggdags nu om man ska palla. Justää, hade fika med Alima och Abas idag, fett mys och skoj! nu ska jag sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar