Dag 7


Halihallå!
Här sitter jag taggad som sjutton för lite träning :) Det är alltså min 7e dag med Kyäni. Det känns bra! inga fler detox lekar :) (peppar, peppar, slå i trä). jobbade till 12 idag, mycket, MYCKET trevligt. Arbetet är inge vidare i sig, men det finns sååå mycket mer utanför det som är roligt :) nu gäller det att pensionatet har minst lika mycket roligt att bjuda på ;). Stannade över hos syrran för mat och skit snack (as usual). Drog mig hem och ah. latade mig? hahaha!

Juste! Jag tänkte bara säga att jag är världens mest morgontrötta människa. älskar att snoza och bara mysa i min säng innan det är dags att gå upp, se solen titta fram i fönsterspringorna å jadi jadi, ja ni vet hur det är? HUR lätt är det när det fortfarande är mörkt ute när man kliver upp? 5 imorse trodde jag klockan drev med mig, kol svart! ja, hade man haft någon morgonpigg människa som sparka en ur sängen varje morgon så hade ju det här med att komma i tid till arbetet varit mycket lättare. Nu är det ju inte så, nej... inga kommentarer på den, hehe ;)

Nej dags att röra på sig, men vi hörs senare!
One old picture of me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar