Sofié goes Kyäni

Hello mina sötnötar!
Tänkte att IDAG ska jag ta mig i kragen och avslöja min stora hemlighet, som jag bärt i nån vecka nu, med andra ord ska jag avslöja boven till mitt dåliga bloggande.

Allt började med ett skumt sms av Davod. "Sofié, jag vill att du ska kika på en sak jag börjat med, jag tror du kan vara intresserad". Ehmm... klart man blir nyfiken och SOM jag ansträngde mig för att försöka få fram allt vad det gällde, men tills sist satt vi 3 st och snackade blåbär. Så kort sagt - På den vägen är det.

Jag har nu käkat ett så kallat "triangelpaket" i ca 6 dagar, med en effekt som verkade dirrekt!
dag 1 -  Mer energi ända fram till slutet av kvällen
dag 2 - dryga 3 timmars sömn. Men Sunrisen och FX gav mig den energi jag behövde för att orka jobba 8 timmar.
dag 3 - Ingen sömn, igen. Magen jobbade hela natten. Inte alls lika pigg till jobbet. Trotts sunrise och FX.
dag 4 - SÖMN! pigg hela dagen och sedan körde jag och Manang all in på BJ. lago rund under fötterna :)
dag 5 - 3 timmars sömn, hur pigg som helst som om jag sovit 7 timmar utan en fiesta night. Bakfyllan = vart?
dag 6 - en god natts sömn. Detoxen verkade ordentligt, svettades och vakna med lite feber. En sprut FX och febern va borta.

I början av veckan hade jag sömnproblem (fick reda på att det var fullmåne, så jag vet inte om det kan handla om det...?)
Min kropp har iaf börjat rensa upp systemet nu. Jag vaknar svettig och jävlig, kissnödig om inte annat! Allt bara för att min kropp vill få ut all den skit som den bär på, hur lång tid det tar vet jag inte. Får se hur mycket skit i kroppen jag har helt enkelt. Det enda jag kan göra är att fortsätta med produkterna och vänta på det slutgiltiga resultatet. Så fort detoxen är avklarad ska jag testa produkternas gränser, för visst är det kul att försöka motbevisa? Jag tror på produkten, så nog allt måste jag tänja på gränserna ;)

Det är alltså 3 produkter jag käkar och dessa 3 sammarbetar med varandra.
Sunset: Omega-3 + ren och naturlig E-vitamin (Tokotrienol, INTE tokoferol) Fungerar som en städare. Den städar upp kroppen på alla slaggprodukter. Visste ni att man kan bära på ca 8 kg slagg i kroppen? Detta forslar den ut fortast möjligast för att din kropp ska vara redo för att ta upp näring. En detox helt enkelt.

Nitro FX: stimulerar kroppens egna produktion av kväveoxider. Ett Nomi koncentrat som är är väldigt effektivft för att motverka bl a träningsvärk och ökad prestationsförmåga. Ökar syreupptaget med ca 22 %. Vidgar blodkärl o s v.

Sunrise: Själva näringen. Dagsbehovet av vitaminer, mineraler och antioxidanter där huvud ingredienen är Wild Alaska blue barries. Åker ner på cellnivå för att skydda cellerna i kroppen. Innehåller antioxidanter från de 4 största grupperna.
Jag kommer fortsätta att dokumentera vidare effekt utav dessa produkter i en månad framöver, för att se utvecklingen helt enkelt. Därefter ska jag testa vart gränserna går ;P är produkterna så bra som jag tror att de är? det återstår att se om en månad ungefär :)

Nu ska jag sova. slänga i mig 3 kapslar sunset innan bara och sedan hoppas på en energi fylld dag imorgon. För övrigt måste jag säga att min helg har varit helt underbar när Patrik varit här och tagit hand om oss i Kyäni familjen - Uppsala. Om 2 veckor kommer han tillbaka och då kör vi igen! Det här är så jävla kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar