skoldebatt



våran lilla matsal proppades full på bolands elever!

Hejsan snyggingar!

idag var det skoldebatt i skolan. därmed också en ganska så slapp dag. men oj oj vad man kan ändra uppfattning om saker och ting. miljöpartiet sa inte så mycket, jag har helt ändrat min åsikt angående sverigedemokraterna och moderaterna verkade inte ha något vettigt alls att säga.

som sagt, enda anledningen till att jag håller på moderaterna är ju pga skatten. men socarna sa ganska vettiga saker. det gjorde även centern och vänstern. jag som tyckte de hade fel angående sin sak, men kristdemokraterna var ändå helt bakom flötet.
vissa saker hon sa blev likcom "va?! hon har ju fel".

iallafall så är ju inte jag 18 till valet och kan inte göra så mycket¨, fyller om 12 dagar!
däremot har vi skolval på fredag och det kan ju vara kul att rösta bara för att :)
nu däremot ska jag kanske plugga lite, skulle behöva träna också. göra lite vettiga saker iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar