Studentfirande




denna fredag tycker man att det borde vara sovmorgon-festa-chill! MEN NEJ! istället vaknar man för att man ska till tandläkaren som skulle göra om en lagning och blev stressade så när de tog tandtråden på slutet så drog de av en bit av det som var klart.... så nu ska man tillbaka och göra om allt igen om någon månad. så länge får man klara sig på den del av tanden som finns kvar. INTE OK!

drog iallafall hem och fixade lite, sov några timar till.. eller jag försökte eftersom att tierparna tar studenten så valnade av en massa vrål och musik. men när jag bestämt mig för att vakna så köpte jag saker som vi skulle ha till grillningen hos jasmin. dock glömde jag pressenten till Maria från polacken. INTE OK!

sedan åkte jag till Maria och färgade slingor. blev faktist nöjd med det. efter allt så gick vi til Jasmin och grilla och körde ölspelet och Sofie fick i sig lite för mycket så blev ganska tyst och försökte nyktra till i min ensamhet. men åkte hem och sov hos Maria och efter toan så släppte allt. INTE OK!

för övrigt var det en trevlig kväll med dessa människor. och dessutom köpte jag ett par jätte sköna badskor! HELT OK!

men Maria lämnar kvar mig här i Sverige snart ABSOLUT INTE OK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar