Ö Vad









vaknade upp tidigt som faen hos Maria med lite baksmälla. men kunde inte sova, och dessutom hade Maria förväxlat mi och Saras väska så jag ringde sara som kom och mötte mig vid 10 tiden med min väska. och jag var pigg som fasiken! men det var inte hon...hahaha inte Maria heller för den delen.

sedan åkte jag iväg till Ö Vad till Ylva som jag inte träffat på ett tag. (eller så säger jag bara så för att jag inte ser henne dagligen som de andra<3) och vi tog årets första dopp. ganska kallt, men skönt att ha det ur världen! provade mina badskor och dom va underbara! rekomenderar de till ALLA med känsliga fötter! sedan käka vi god omelette och majskolvar och fika och massa massa mys. och tog lite sommarbilder.

och pratade om våra minnen i vårat "The paradise of darkness" haha. så tog lite bilder på vårat sovställe som bara är vårat! lätt att våra barn kommer f¨leka där och ha lika roligt som vi hade det. saknar småbarnslivet<3 tänk så lätt det var. inget ansvar, man skratta och hade kul varje dag, lekte roliga lekar och hade livlig fantasi. underbara tider, nu kan man inget annat än tänka tillbaka och minnas alla underbara minnen. sandslott, indianer, delfiner, byfolk, säljare, badminton-proffs, ALLT! man hade verkligen roligt som liten.

back to work. nu måste man plugga och massa annat trök. är helt slut efter denna dag så när vi kollade på film så låg jag till största del och sov. haha! nu är man hemma en lördagkväll och funderar på att ringa runt och se om nånting händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar