Hygien


Gilla dålig hygien?
hell no! förslåt, men jag avskyr äckliga dofter. härom dagen så vare en tant som sprang förbi mig, och det var det vidrigaste jag kännd. SVETT! äckligt, mycket äckligt. TIPS till dig: ta en dusch! använd doftande schampoo och tvål och inga doftfria saker. lukten försvinner typ inte då!

själv duschar jag ungefär en gång om dagen och använder ALLTID parfym och deo.

det finns ju som sagt en hel del illa luktande personer i vår omgivning. vissa är rökare, och det fins ju inte så mycket att göra åt. sluta rök och duscha 5 ggr om dagen. kanske man inte vill eller har tid med? men folk som inte duschar efter att ha tränat sig svettig? okej om du bara ska ta bussen hem och sedan ta en dusch. men om man t ex gör det på morgonen och inte duschar efter det. tänk på att du ska umgås me andra personer hela dagen innan du når en dusch. om inte tiden finns så ta en turk-dusch! svett+parfym kan i vissa fall funka bättre än ren svett. nej.. ska sluta klaga, kom bara att tänka på det. dessutom tog jag nyligen en dusch oc hittade värsta goda schamoppt. jammi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar