illamående

huhu... mårilla av tanken så försöker att inte tänka på det mer. så däför säger jag inte vad jag tänker på så jag äcklar er andra med...

jag är så trött! tog mig en spabehandlig här i mitt badkarl. undra om mamma betalat vatten räkningarna? hade bara kallvatten :O tror ni jag frös eller när jag satt där i jumet vatten och hårinpackning och tvål över hela kroppen och det bara spruta kallvatten. höll på att dö rant ut sagt!

imorgom blir det tangläkaren på morgonen innan jag drar hem och sover någon timme. sedan ut och kolla studenterna som kommer åka omkring så jag kommer iaf inte kunna sova(!)

sen ska jag hem fixa mig mera för att sedan åka till min älskling, Jasmin och grilla! kommer få träffa gamla goingar också som man inte träffat på ett tag. kommer nog att bli skitmys! sedan återvända hem till min kalla säng och troligen behagligt full... eller? ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar