bada och fika



det var en vanlig onsdag och jag och Maria, jaa... alltså min syster träffades efter skolan för att bada på centralbadet. jag hade då blivit ganska så sjukt och mådde mindre bra, men försökte hålla hakan uppe ändå. påvägen dit träffade vi på Greken som vi hejja lite på, efter det stack vi och ada. simmande några längder och satte oss i bastun ett tag. alltid lika mysigt att umgås me systern sin. efter det så skulle hon jobba och jag fick följa med upp till min gamla arbetsplats, där jag lånade nässpray med menthol så jag tror näsan skulle trilla av. skönt iallafall att kunna andas. satt där i 30 min ungefär och häålsade på en annan Maria. gick jag ut på stan för att träffa Maria Svensson och ta en fika. vi gick och köpte oss lite gott gott och stack till en bänk och snackade skit och fikade. efter det gick vi en tur på stan och glutta runt och efter den dagen gick fröken Sofie hem och la sig vid 8 tiden och nästa morgon vaknade hon upp 8 på morgonen. 12 timmars sömn, yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar