EFTERLYST


how am I supposed to find you?!
SNYGIIIIING!, blir tokig av allt det här. du är det som bara händer en gång i livet. och bara en gång i livet kommer jag våga gå fram och ta ditt nummer, men dum som man är pratar man i telefonen och tappar den i toan. hur ska jag nu få tillbaka ditt nummer? jag hatar sånna som dig! men ändå saknar jag att ha någon som dig! jag vill ändå ha en sån som dig. ska jag springa runt o solna och leta efter dig? eller ska jag bara ge upp och hoppas på ödet att jag aknske får se dig igen. jag vet att du är DJ, du brukar hänga i Uppsala, du är 20 år, brat och jäcligt snygg.. och har stora läckra händer. ibland hatar jag mig själv. livet ÄR för kort för att sabba sånna chanser. han va en på 1000. chansen att jag skulle träffa dig igen är en på miljonen. nää men vadå, jag har det bra och det finns andra möjligheter här i livet.. vet du hur sjukt snygga barn vi skulle få eller????....IDIOT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar