13/5/10



ja då var man med Hanna som så många gånger förr, men nu var det längesedan sedan hon blev tillsammans med Kennyboy. vaknade av att jag bombades med SMS. trots min jätte söta sms signal så kunde man inte undvika det förjävliga pipandet. livar att jag fick sms var 30e sekund. så jag satte mig och svara på alla jävlar som skriver meningslösa saker, utom Hanna som sa hon skulle komma vid 3. så jag gick upp och börja fixaa mig, vilket betyder mjukisar och en tröja. sjuk och tjaffs, ingen bra dag. sen när Hanna kom så gick vi till affären, bakade kaka och sedan satt vi och kolla på TV medan Hanna låg på spikmattan. sedan grillade vi och åt en hel del innan vi satte oss vid I am legend och efter det vid 11 tiden åkte Hanna hem och jag gick och la mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar