ÖVNINGSKÖR



var nyligen ute och övningskörde. och jag blev stoppad av polisen, haha! jag vet. men jag hade faktist ingen skyllt, så dte är inte så farligt som det kanske låter. tog mig en dusch och sedan kom pappi på besök. så vi åkte till Emmahus lr va de heter för att kolla lite. och jag hittade ett par skit coola snickarebyxor. VILL HA! men pappa skulle fixa ett par från jobbet, så byxorna är innom kort mina! sen vad de ska användas till förblir ännu ett mysterium.

på hemvägen åkte vi förbi Strutsen för att käka lite. blev tacos och det var mumma! sedan skulle lilla Sofié lära sig att backa ut och vända och grejer från den där pyttelilla parkeringen. men det gick bra. efter det så kom vi ungefär till kyrkbyn då polisen slank in bakom häcken på oss. och pappa blev dirrekt nerrvös eftersom att jag inte hade någon "övningskör" skyllt på. (den blåste av på julafton) så jag fick köra in åt sidan, trots att polisen var en bil bakom oss. men ändå svängde de in bakom oss och kollade hur läget var. så jag sa som det var att jag är ute och övningskör. och då sa gubben blå att jag borde ha en skyllt men att det var lugnt. och han sa även att jag borde skaffa en sådan skyllt som man sätter på insidan av bakrutan, vilket min trafikkundsskapslärare sa att man ABSOLUT INTE fick ha en sådan skyllt för dittan och dattan. men tvi på dig, jag lyssnar nog mer på gubben blå än på dig. hähä!

köpte filmen "rädda Willy" så nu blir det en massa film och annat mys. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar