ny station



dagens utseende!



nysa stationshuset

Hellu hellu hellu???

sitter här på mitt feta arsle och har nyligen komit hem från skolan! och justä! de har öppnat ett nytt stationshus i Uppsala nu! och jävlarns va snyggt de blivit! (detta har ni lyckats bra med). inga kalla timmar i väntesalen längre!! nu blir det en varm kopp kaffe om tåget blir inställt. mkt bättre!

försökte ge mig på att äga min lärare idag, gick mindra bra... "i domsolen håller inte det! Polisen har ingen aning om trafikreglerna" (lägg märke till att det ska va en väldigt ihålig, mörk röst med sånt där irriterande gnissel i!) nä men då kan det väll vara, men jag tror jag heldre går efter vad polisen sa än honom! nog allt skulle det vara skoj och sätta dit en polis och de på min handledarskurs som sa att det var bra att ha sylltar innanför rutan om det nu skulle komma till kritan. huhu, jag känner bara för att sätta dit någon i "blåst" eller liknande.

och nu blir det att käka innan tv börjar! förresten så ska Helin vara med i talang om det ska visas på fredag eller någonting, så dte är jag faktist taggad till! nu ni... hörs vi.. PUSS

(bild på mig i glasögon.. jag använder inte glasögon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar