hell no!


BAAAJS!

går mindre bra för mig, ingen har hört av sig om ett sommarjobb. jag är sjyukt less. jag behöver ett sommarjobb för jag behöver pengar! men inte går det så bra inte... så nu sitter jag här och är sjukt less, men ska springa in och göra några sista försök imorgon, sen ger jag upp!

annars idag har jag inte gjort så mycket, jag är bara less och trött i huvudet på alla lektiooner som vi haft. kollade på ett projekt arbete som våran Gabbi, alltså som kom och var som en lärare för oss i teatern ett tag. man kanske ska springa in på stadsteatern och kolla? jag undrara ja... det var iaf en bra pjäs.

träffade Maria ett tag på stan. vi har bestämt att vi ska till Stockholm den 28 april, så det kommer nog att bli hel mys. ska käka lite nu och kolla på tv. helt slut! ska nog sova lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar