alderig med 5.00

när jag sitter här i min ensamhet, ja då tänker jag på dig....

igår kan jag lova att jag var trött! åkte från Hofors kring 06.15 vilket betyder att jag fick kliva upp kl 5. sedan var det ungefär 2 timmar och 20 timmars resa, och då räknar jag inte med den lilla pausen från att vi stannade i Gävle och jag gick och satte mig på tåget som skulle gå efter 20 minuter. inte en blund, as trött och ont i arslet efter dessa timmar. men kom till skolan iallafall. skrev då någonting som skulle förbereda oss för nationella prov i svenska. ganska svårt, men nu är det iallafall gjort. sedan gick jag hem och sov. fick sova ungefär 2 timmar på soffan, sedan andra avenyn innan jag gick och la mig. då hade grannarna fiesta time hela jävla nattenmn så jag fick inte sova särskillt bra iallafall... fy fan aldrig med kl 05.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar