Kyss mig i arslet!




HERRE JÄVLAR! det är snöstorm ute, jag håller på att avlida. efter de kalla jävla timmarna på bussen igår tycker jag att jag var värd att ha på mig mjukiskläder, vilket jag hade hela dagen idag, sjukt skönt! men va fan gör det om det snöar ute?! börjar fundera på om det kommer bli sommar i år ? hur som så åker jag iallafall till Alanja, men jag hoppas fortfarande på bättre väder! och Valrbog som bara är om någon vecka?! jag blir tokig, packade på mig en vinterjacka och adidas skorna. en mössa och vantar på det! imorgon blir det nog kappan om jag hittar en halsduk. om det inte blir lite blött med de andra skorna? aja, får tänka på det imorgon, förvånandsvärt nog så blev det inga problem med upptåget imorse? med det kommer nog imorgon... jag lyckades ju radera allting på mitt minneskort, så nu finns där ingen musik, och jag vet inte vart jag fick all musik ifrån, så måste kolla på min andra data om det finns lite. ska plugga till trafikkunskaps provet imorgon, sen ska jag sova! vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar