jag har det bra idag


jag har det bra, mitt liv rullar på
ibland har jag tråkigt, vad sakta tiden går
men oftast har jag roligt, då känns allt så bra
idag är en bra dag, idag är det bra

tänk om man satte allt i perspektiv
man kunde vara fattig och sjuk i ett annat liv
men jag har det bra idag, jag har det bra idag

det är en vanlig dag och jag har det bra!
jag har det bra idag.

allting handlar om kreativitet
men jämför killar och mäter dem i hemlighet
men om man sluta jämföra sig med de som har det bäst
skulle vi nog inse att livet är en fest!

jag har det bra idag


jaa, det var låter "en vanlig dag - Ulrik" från lilla melodifestivalen..
visserligen har väll jag ändrat den, men seriöst, texten är bra!
idag ska jag åka och fira min mosters man, Bertil som fyller år, så jag är faktist "sjuk" från skolan! sen så blir det tåg och buss hem senare ikväll. ska käka lite nu sen så får vi se om jag får övningsköra lite också! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar