sammanställingen klar!


Hellu!

ska jag vara helt seriös så tror jag inte att jag pluggat så här mycket under en vecka någonsin! det tar sig att vara arbetslös verkligen.. ännu har inget företag hört av sig till mig, men nästa vecka ska jag ringa om att få bli en kontaktperson.
idag hade jag utvecklingssamtal och jag hade ett IG och 2 G- som jag måste rätta till. men problemet är ju läraren som vägrar att hjäälpa mig. men nästa vecka ska jag plugga engelska, och jag vet att det är fredag imorgon men om jag får tid så måste jag göra klart komplitteringen av litteratursprover i svenska. sen måste jag också börja läsa i en av de engelska noveller som vi fick välja. men jag hatar att läsa! jag har nyligen skrivit klart sammanställningen i samhälle som ska vara klart imorgon. så det var skönt att få det gjort. det innebär en inlämningsuppgift mindre och säkerligen ett nytt på g. jag kom på att jag har omprov i spanska på tisdag som jag också måste försöka att plugga till, dessutom har jag ett matteprov som är på onsdagen. herregud! wish me luck, jag ligger verkligen SÅ efter just nu! på lördag får jag troligen träffa min Emmy också, kommer bli kul. undra vad som händer imorgn?
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar