på tal om tal

Hellu,

gårdagen blev väll inte riktigt som man hade tänkt sig, eller kanske bara var jag som planerade lite dåligt? hur som hälst satt jag och spelade sims på mitt x.box hela kvällen tills jag fick sällskap, som övernattade hos mig. dålig sömn har sina anledningar, och dom kan vara bra också! så när vi vaknade åkte stackarn hem och jag sitter nu här och väntar in Emmy som ska komma och hälsa på mig, vet aldrig vart det bär iväg ikväll, men roligt ska jag ha i vilket fall som hälst.

vill gärna göra en tatuering till, en som ska symbolisera min pappi, men vet inte riktigt vad jag ska göra än, måste tänka ett tag till. jag menar, vill ju inte tatuera in en pipa eller så.. skolan igår gick som den gick, ska skriva ett begravnings tal och jag tror verkligen att den kommer att bli skit bra! bättre än Emmys födelsedagspresent tal
" Det är en ära att få det att masturbera,
med någonting som kan vibrera.
Det är bara att gå rakt på sak!
för den här, ska du se, kommer aldrig bli slak.
Den är liten och nätt,
på ett väligt smidigt och bra sätt.
Varje ensam kväll,
kommer här med förbli vibrationell.
En liten hemlig grej,
till världens bästa tjej, GRATTIS!"


och ni kanske kan lista ut va det var ? det var nämligen en mini vibraos som jag köpte på lustgården, väldigt fyndigt av mig tycker jag.
nu blir det till att kolla lite TV och kanske käka någonting. höres. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar