byta till sommartid

Baaaah...

vaknade imörse, eller ja, halv 2 trodde jag, emn klockan var runt halv 3. sovit på en klen skinnsoffa, så nu har jag ont i ryggen och är galet trött. kom vara in för att uppdatera lite. gårkvällen spenderade jag och Emmy hemma hos Peter med någon kompis, drog senare vidare till Börja där det va en stor raggarfest, mindre skoj, men träffade Bella där, as trevligt! sedan blev det hem till Peter igen för att sova. jag tror att det kommer vara snö på sista april.. och det tycker jag inte låter kul, det snöade lite idag.. igen.. sjukt less. nej. nu blir det TV och hårinpackning. och försöka att planera min vecka så att jag pluggar spå mycket som behövs. slutspurten nu innan san är slut! jag och Jasmin borde börja skriva manus på vårat projektarbete, vi ska göra en film. så kommer nog att skriva hur det går för oss också. men bra kommer den nog att bli. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar