idioti


hahahaha! jag kan inte mer än att skratta åt dessa patetiska missöden som dyker upp i min vardag för jämnan.

nu är det så att det finns väldigt fula människor på jorden, alla är vi blandade i olika färger och storlekar. och alla attraheras vi av oliga typer. vissa tjejer tycker om spinkiga ljusa killar och vissa tycker om stora mörka killar och andra steroidpumpade gula killar.. o.s.v. men saken är att vi alla efter ett tag måste inse själva om det är det yttre eller det inre vi dras till. som när jag t ex skulle till någon som en annan kände, och det stod en skål full med äckligt godis i. och oavsätt storlek tror jag inte att man tvingar i sig att ära sånt som man inte tycker är särskillt gott, om man inte skulle vara vidrigt hungrig, men aah.. en av dessa snubbar drog där ifrån och skickade senare ett sms till dena andra och sa "passa godisskålen så att inte den grövre tjejen äter upp det" nu vet vi inte vad den andra svarade till sin vän, men är det inte så att det är rent av PATETISKT speciellt om det kommer från en 25 åring. jag menar, jag är 17, fyller 18 i år, men inte är väll jag så pass omogen? och saken är att han inte var särskillt pinnsmal han heller! jag vet killar som är i min ålder som är mognare än dessa typer, och jag menar, man kommer inte särskillt långt på det där?

det finns många snygga tjejer i världen, med den perfekta modell kroppen, men har alla vett i skallen? visserligen finns de fula tjejer också som är lika stolliga de, men då verkar folk bara förstå att de inte är omtyckta. men just dessa tjejer som ser bra ut och får all uppmärksamhet, endast för att de ser bra ut. de skulle kunna göra vad so hälst, leka prostiduerade eller liknande men ändå skulle alla vilja vara deras vänner och pojkvänner. för det är ju så vi tjejer ibland kan dömma killar. fast ändå inte lika bedrövligt. de killar som inte ser bra ut i en tjejs ögon är antagligen oskuld tills han är 25 om han själv är kräsen. jag blir bara så irriterad över detta och tycker det är skit fjantigt. visserligen har utseendet en stor roll. jag går inte fram till en kille som jag tycker ser mindre bra ut och frågar efter hans nummer, inte heller går jag fram till värsta karaktärsfjollan, även om det råkar bli så ibland då man bara tar ett nummer. fel fel fel! men i slutendan vet vi alla att det är insidan som räknas.

under min dag har jag varit hos tandläkaren och lagat ett hål, nu ska jag kolla lite tv och bara myspysa. herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar