mobilen i toaletten




ajjemen! Sofie tappade faktist mobiltelefonen i toaletten nyligen. men det kommer jag till senare. bild på förra årets bränna, FAN vad jag saknar sommaren!

min dag började med att vakta hela 2 TIMMAR innan jag skulle till tåget, i vanliga fall brukar jag vakna bara 1- 1½ timme innan jag ska gå, men det brukar alltid vara stressigt, och jag lovar, jag behöver absolut inte mer än 1½ timme på mig. för jag satt den sista halvtimmen och kollade på tv och fösökte sova lite. om det inte var 50 min som jag bara satt.

i skolan skulle jag ha omprv i spanska, men det var bara jag och en till som kom av 9, plus att ingen av oss hade pluggat, så våran lärare var något förbannad. och det förstår jag, men jag har sjukt mycket att plugga. först hade jag omprover nu idag, som jag faktist glömde bort att jag hade, sen jag har matte prov på torsdag, en engelskauppsats som ska vara inlämnad imorgon och på fredag är vi lediga, så det är skönt.

på teatern så drog vi till stadsteatern för att kolla på någonting som jag inte minns va den hette, spelades av endast en person. handlade om hur en "mördare" tänkte. lite om vad en person som slåss och misshandlar tänker,. den var iallafall skit bra! efter det gick jag och köpte ett par nya skor. finns på bilden där uppe. endast 199 SEK från skopunkten, så jag håller på att gå in dem nu här hemma, så jag kan ha dem imorgon. väldigt bra!

när jag kom hem så pratadejag i telefon med Maria. och när jag varit på toa och drog upp braxerna och hade telefonen mot örat så slank den i toaletten. mindre skoj må jag säga, men jag hann att få upp den. däremot kan man undra vad Maria tänkte som pluppa ner där. så satt vid hårfönen i ca halvtimme med mobilen, nu fungerar den efter 2 timmars torka. bara högtalarna som det finns vatten i kvar, men de dunstar nog bort de också. ska ut och jogga lite efter att jag har pluggat matte. så nu äre matteboken som gäller. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar