Repotage

äntligen är jag klar med mitt repotage om Leksand sommarland med Ylva. det tog en fruktansvärd tid, men ingenting jämfört med min uppsats! imorgon blir det mer plugg och jag måste plugga matta.. egentligen, men det orkar jag inte just nu. känns skönt ändå. pluggade igår också. det är sjukt så mycket tid jag får över till annat nu som arbetslös, men det visar sig sen i plånboken vilket helvete det är. man kanske ska skaffa en karl som kan betala åt mig...(?) nää.. nu skoja jag bara. man får helt enkelt klara sig på annat sätt.. 1050 kr i månaden är väll någonting. min lös för mitt pluggande. UNDERBETALT SKIT! längtar tills man är klar, tänk att snart börjar man 3:an. och då slipper jag iallafall ha sppråk! nej.. nu blir det tv. ha de fint, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar