Söndag


Halloj!

jaa.. idag skulle ju Sofie Andersson köpa nya skor.. blidde det av? näe! glömde ju pressentkorten hemma. ibland blir jag bara galen på mig själv. skulle iaf åka med tåget från Tajerp kl 11.05, men som alltid med upptåget så vare nått strul och tåget var inställt, så man fick ta buss. tod nog hundra år innan folket kommit på bussen och dessutom ännu mer krångel när man kommer till stan. hur som haver så gick jag på stan med Mariiah och skulle kriga på mellandagsrean, men det var ju ingenting snyggt man hitta, utom ett nagelack dårå.. deep red från IsaDora, läckert, läckert! runt 17.00 började vi gnata mot jobbet och jag satte budget! galet stolt, på 3 timmar 2000 kr, t o m över budget. kan hålla mig lugn ett tag till. längtar till lönehöjningen i januari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar