God Jul


Tjenixen sötnosar!

idag kan jag inte påstå att det har hänt särskilt mycket. har suttit bakis i stort sätt hela dagen.
gårdagen blev en impuls fest på kvällen. började med lite förfest hemma os mig, och sedan drog vi till förfest hemma hos rulle och sedan förfest hemma hos Jokkeh, ungefär en 5 timmars förfest. men senare drog vi till Frida runt 10 tiden och partade lite. blev en kanon kväll!

nu äre ju så att jag inte är så förtjust i att sitta vid datorn på julafton, men kan ju berätta lite dagen. vaknade upp hemma hos pappa och käkade lite gröt och förberedde skinkan. runt 12 tiden så åkte jag och pappa till Vattholma för att fira jul hemma hos Kurt och Maria. det blev e massa god mat och julklappar där jag bl a fick:


  • En neon orang hood tröja

  • Ett par adidas mjukisar

  • 2st nagelack

  • 2par örhängen

  • Harry Potter och halvblodsprinsen DVD

  • parfym

  • present kort på intersport för 500 kr

och massa annat. hur som haver vare en lyckad julafton. har nyligen kollat på Harry Potter och åste erkänna att det var ett dåligt slut, måste köpa nästa och alla de tidigare filmerna senare, detta duger inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar