konstig kväll

hejsan goingar!

idag och igår har jag vart med Emmy. vi har haft det trevligt och kollat på Avatar och the proposent, inte riktigt säker på stavningen. har inte gjort mer än att snacka en massa skit bland annat en konstig konversation på facebook.

E- det är skit överallt, på mattan med!
S- och dom ligger på golvet Emmy! jag letar ja!
E- ja det lär göras, men dom då, vilka fån
E- men såg du köket då? fan det är ju överallt, och dom ör vid bordet med.
S- men dom gömmer sig! HELVETE
S- nej men dom syns ju. ofta golvet.
E- jag måste dra. är du i sovrummet? jag är i vardagsrummen. men asså, jag orkar inte.
S- rödakorset då? :O vad leker dom egentligen? implantat?
E- ah men det löser vi, vi lär bara dra bort mattan.

jaa... ni ser.. så roligt kan man ha under en kväll, men nu ska vi troligen kolla på en film till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar