Julbord

Hej på er! jag vet att jag vart urusel på att uppdatera er angående reningsveckan, men anledningen är att jag gav upp! det var helt enkelt bara fel tidpunkt för mig så jag bara gjorde det inte, höll ut i 3 dagar men sen blev det tillbaka till den vanliga kosten, fast utan kolhydrater och hittils har det gått jätte bra! men istället har jag vart jätte dålig med träninge, fast jag har skyllt på dålig sömt, mycket jobb och stress innan Filippinerna, vi åker ju redan nu på tisdag! Jesus! har börjat packa, men fortfarande mycket kvar att göra innan jag kan känna mig helt redo. hela måndagen kommer gå åt till packning och handla de sista små presenterna innan vi lyfter. köpte med mig vetabix att äta som frukost när vi e där så man har lite koll på magen också :)

åt annars julbord idag och så delade vi ut lite julklappar. tycker jag fick till mina presenter väldigt bra.
smaksatt kaffe, provade en smak idag "päron & konjak" smakade riktigt gott faktiskt! lite te, Lasse Åbergs chokladkula. tykte den va lite häftig :) och  en av Madonnas parfymer till Manang som hette "Diamond" och lite ansiktsmasker och annat dyligt. blev en väldigt blandad kompott, men kaffet var väll det jag tyckte va häftigast å ge bort :) självklart köpte jag en påse till mig själv också och en ska med till filippinerna med smaken "Wienernougat" luktar så jäävla gott! hoppas den smakar också!

själv fick jag en paradis ask, en burköppnare, bodyskrubb och ett doftljus, också roliga småplock, men jag kan erkänna att en burköppnare var lite random att få, men då slipper jag iallafall köpa en sånn när jag flyttar hemmifrån :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar