Dag 2

Känner mig ur usel som människa just nu! Förutom att jag är så lat att jag inte pallar starta datorn pch lägga ut bilder från min kamera eller mobil så har jag fuskat idag. Käkade min fruktsallad som inte alls var så god som jag trodde den skulle vara. Noll energi så jag vilade en stund, käkade en banan och begav mig ut och joggade 3 km. Men när jag kom tillbaka och mamma hade stekt kyckling sprack allt, jag en kycklingklubba, vinäger, sallad och tomat. Och jag njöt av varje tugga! Drog på en halv citron på
Det med! Aja, jag ska försöka de sista dagarna, men jag vet att jag jobbar imorgon, så jag tänjte ta med mig en sallad, så får vi hoppas på det bästa att jag håller mig till den, upp tidigt imorgon för att köpa småsaker som kommer behövas i min sallad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar