Jag kan se förändring

Hejsan hoppsan!
håhå, veeet ni? jag har suttit och beundrat mina armar de senaste dagarna och serr hur vackert feminima de börjar bli. inte lika runda och klumpiga som de en gång var och dessutom! SVANK!
kan vara det bästa med det hela! jag som i 20 år levt utan en befintligt synbar svank har äntligen börjat se hur fin fom min rumpa börjat få! tyvärr har jag ingen bild ännu,  men det kommer. dessutom kan jag inte lägga upp bilder från min iphone för att appen säger att jag överskridit max antal bilder? nått sånt, så alla bilder måste läggar upp via dator här med :)

men nu har jag räknat ut att det är ca 2 veckor kvar tills jag sitter på ett flygplan mot mitt älskade land, så därmed blir det 2 veckors low carb diet, som givetvis ska fortsätta fram tills att jag är super nöjd med min kropp! mend et är dags att faktiskt göra någonting åt saken ordentligt nu :) ut med kolhydraterna och in med grönsaker och proteiner! därmed blir det också matlåda till jobbet, för där vet man aldrig vad man får i sig och det är väldigt lätt att det blir några smörgåsar under dagen, så man kan ju försöka med att ta med ett annat tilltugg när man börjar bli hungrig och framförallt skipp allt jävla fikabröd som kommer! fruktsallad ska det vara istället!

så min lilla checklista som jag alltid ska ha med mig till jobbet är:
- vattenflaska som rymmer 5 dl
- matlåda
- frukt eller grönsaker

Måltidsplan:
- ordentlig frukost, helst gröt, kaffe
- mellanmål 1 med frukt
- lunch utan kolhydrater
- mellanmål 2 keso, avokado eller frukt
- middag mycket protein och grönsaker
- mellanmål 3  hårdbrödssmörgås
alltid ta viktiga och bra kosttilskott med extra vitaminer, omega3.
minska ner på allt socker så mycket det t går och självklart tänka på att äta så bra mat som möjligt och inte massa hel eller halv fabrikat.

Träning:
minst 1½ timmes intensiv och flåsigt  träning 3 ggr/veckan

det här borde jag väll kunna hålla mig till?
Gimmie that body!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar