Pole dance

Wow! Jag är nästan rädd för att gå och lägga mig nu, träningsverken imorgon kommer resultera i förlamade armar! Haha, jag måste bara berätta om en väldigt skrattretande natt! Jag hade sovit dåligt och somna framför tvn när jag kom hem från jobbet igår. Efter 4 timmar vakna jag, tog en dusch och fastnade framför en film, men när jag skulle lägga mig så gick det bara inte att sova.. Sprudlade av tankar så halv sov jag, eller jag drömde iallafall och självklart var alla mina vänner inblandade i nått slags drama och Kardo fick en hjärtattack så jag var tvungen att rädda honom eftersom att jag tydligen var den enda som kunde första hjälpen och detta skedde alltså, tur i oturen, mitt under en dejt som spårat ur i en väldigt komplicerad diskusion.. Va helt svettig när jag vakna och självklart inte ett dugg utvilad. Tittar på klockan och inser att jag bara har 2 timmar kvar att sova. .

Jobbet gick bra, fick följa en helt okänd tant till bussen. Försökte hålla lugnet medan klockan tickade och hon gick så sjukligt sakta och inte ville hon förstå att jag var i tjänst och var tvungen att skynda på lite, sen förstod jag inte mycket av det hon sa. Därefter fick jag skicka in en annan akut med ambulans. För första gången! Lika bra att det hände mycket idag så att jag höll mig vaken.

Sen drog jag och Manang till en pole dance träning som verkligen gav mig massa sexiga tricks ;) så nu funderar jag starkt på att ta en pole dance kurs i februari. Blir säkerligen så med :) men nu ska jag få mig lite sömn. Imorgon drar jag till Gränby. Får se vad jag kommer hem med ;)

Sov gott! Bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar