Godnatt kära Sverige!

Halloj!
Shiit vilken lång dag!!!
Åkte till Täby idag med Davod, Harald, Kim, Alexandra och Philip. Lyssnade till kloka ord av Peter Jakobsson. Som vanligt blev vi försenade och var tvungen att vänta en timme innan den andra utbildningen skulle börja, å jag hatar att vänta! Speciellt när man gått upp 6 på morgonen för att sedan åka mot Stockholm vid 10 och sedan inse att jag hade kunnat sova 2 timmar till egentligen, men det blev en skit bra och lärorik dag ändå :)
Sen är det ju lite gött å veta att om 30 dagar lämnar jag kylan och lägger mig på en solstol i 7 veckor och kan i princip sova hur mycket jag vill :)

Avrundade dagen med en vistelse i Karlholm för en massa mat, själv skulle jag köra så blev ingen alkohol, så imorgon kör vi ett svettigt gympass efter att jag åkt till pappa och byter vinterdäck. Händig tjej!

Nu säger jag godnatt, sov så gott allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar